niedziela, 15 kwietnia 2012

urodzinowe kocie prezenty :)

Jutro wyjątkowy dzień. Przyszedł taki czas, że liczba mojego wieku już nie będzie miała słodkiej końcówki "naście". Cóż, trzeba się pogodzić z faktem, że zbliża się już dwudziesta wiosna mojego życia ;) Z tej okazji moi przyjaciele postanowili uradować mnie kilkoma prezentami. Pokazuję Wam je, ponieważ tak się złożyło w tym roku, że wszystkie mają w sobie coś "kociego", więc w tematykę bloga wpisują się idealnie.

Oni po prostu wiedzą, co lubię ;))) Jeśli mnie czytacie - DZIĘKUJĘ!


w tej portmonetce trzymam drobne na słodkości ;)

czarnuch do kompletu ;)
bajeczna, ręcznie malowana
już niestety nie ma nóżki, ale dzielnie się trzyma ;)
koszulka jest moim faworytem :D

A taki prezent sprawiłam sama sobie dziś. Ten portfel jest tak słodko-kiczowaty, że nie mogłam się powstrzymać. :3


Żeby fanom kociaków nie było przykro - tak wyglądają dziś moje futra. Przybierają coraz ciekawsze pozycje, nieprawdaż? :)


9 komentarzy:

  1. Koszulka super - ale portmonetka jest piękna - dostalaś super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownego dalszego życia!;-)) Prezenty super, a Ty młodziutka jesteś jeszcze niesamowicie;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Młodziutka, to prawda, ale coraz bardziej mam poczucie, jak ten czas ucieka i to nieco przygnębia.

      Usuń
  3. Olenko, TYLKO Szczescia TOBIE zycze ....kocham Cie ile to juz lat? hehe pozdrwiam serdecznie wiesz skad, wklejaj foty, bo brak mi tutaj moich siersciuchow :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nono, lata lecą... ;) Podziwiam, że zdecydowała się Pani na ten wyjazd. Mam jednak nadzieję, że jest dobrze. C. pokazywał mi smsa, dobrze, że otoczenie piękne :) Jeśli mogę to niedługo pozwolę sobie dodać wpis o byczyńskich sierściuchach tak bliskich mojemu sercu ;)

      Usuń
    2. dziekuje za foty moich siersciuchow...DZIEKUJE.apodziwiac nie maza co :( to determinacja...wiecej napisze na e-mail. buziaki

      Usuń
  4. Kurka, jak ja Ci zazdraszczam... :D. (ale tak pozytywnie, bo 19 lat później też jest całkiem nieźle, a nawet nieźlej ;) ).... :D. Wszystkiego najlepszego i spokojnych kolejnych lat i kota trzeciego, coby leniwca rozruszał ;), i miłości... i pasji! (ludzie z pasją są szczęśliwi, malkontenci to zwykle Ci, którzy nie umieją lub nie mogą się z innymi dzielić swoją pasją, albo jej nie mają...)... i... miłości? (po raz drugi i trzeci). Prezenty otrzymałaś piękne!!! :). Dobrze, że masz takich ludzi obok siebie, którzy doceniają Twój Koci świat D:.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :) Może z tego życzenia trzeciego kota na razie zrezygnuję (rodzice - zawał gwarantowany :D). Pasji mam kilka i faktycznie - dają niezłego kopa. Też się cieszę, że mam ich obok siebie. Kiedyś byłam dla niektórych dziwaczką, a teraz przyzwyczaili się, zaakceptowali, a może nawet polubili ;)

      Usuń
  5. Przesyłam Ci spóźnione życzenia Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!!
    Prezenty super, koszulka rzeczywiście - rewelacja. A pozycje coraz to dziwniejsze :D

    OdpowiedzUsuń