niedziela, 9 września 2012

Kto tu rządzi?

Jak widzicie - zmieniła się nieco szata graficzna naszego bloga. Mamy nadzieję, że się Wam podoba ;)

Oprócz takiej zmiany, mamy jeszcze kilka:
1) blog stanie się bardziej wizualny - mniej pisania - więcej zdjęć (chyba, że w życiu futrzastych pojawi się coś, co będzie wymagało rozleglejszego komentarza ;))
2) oprócz zdjęć głównych bohaterów bloga, od czasu do czasu pojawi się również dawka inspiracji dla osób zainteresowanych wystrojem wnętrz oraz ciekawymi pomysłami, jak upiększyć swoje otoczenie
3) został utworzony nasz profil na facebooku, do którego polubienia i odwiedzenia serdecznie zapraszamy - profil F&B na Facebooku - kliknąć "lubię to" można po lewej stronie - w ten sposób będziecie mogli od razu dowiadywać się o nowych postach, zobaczyć zdjęcia, których nie będę publikować na blogu oraz wziąć udział w konkursach
4) zaglądajcie jutro, ponieważ pojawi się konkurs candy - również dla osób, które nie posiadają bloga
5) kvinna.utan.ansikte@gmail.com - jeśli macie słówko do mnie czy do Franka i Bruni, sugestie dotyczące bloga, będę bardzo wdzięczna za każdą wiadomość

A na deser... Czy macie jakieś wątpliwości, kto rządzi w tym domu? ;)))





11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :D Chociaż czasem pozwalamy Franiowi poczuć, że jest królem domu ;)

      Usuń
  2. Wątpliwości żadnych :)! :D. A zmiany są potrzebne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps, ale tło jest dla mnie troszkę męczące. Chociaż na pewno się przyzwyczaję :D... :)

      Usuń
    2. Tak myślałam, ale tak mi się podobają kolory, że nie mogłam się oprzeć ;) ale dzięki za sugestie

      Usuń
  3. No tak, królowa jest jedna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś ma kotkę w domu, to tych rządzących jest wiele :D

      Usuń
  4. U mnie w domu ewidentnie rządzi najkochańszy na świecie facet, zupełnie inny od reszty, Fudzi, mój pies. :)

    Jeżeli chodzi o szablon, to muszę przyznać, że zakochałam się w kolorach. Są piękne.

    Ps. Cudowny pokój. Uwielbiam wnętrza w takim stylu. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj! masz super kociki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie prezentują się mebelki w kolorze różu.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ma piękne niebieskie oczenta ... chciałąm twój blog dodac do obserwowanych ale nie masz tej opcji :( no ale umieszcze u siebie w bloga z boku i bez problemu trafie ... cudne kociaczki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń